23 februari 2016

LIFE GOALS, WIE HEEFT ZE NIET? 



Iedereen heeft wel eens nagedacht over 'life goals', maar maak jij ze ook waar? Als ik weinig schoolwerk heb of een reis maak, denk ik regelmatig na over wat ik wil bereiken in mijn leven.  Realistisch of niet, we speculeren er allemaal over.  Het is de kunst om ervoor te gaan en ze waar te maken! Begint je buik ook zo te kriebelen? Laten we beginnen! 


1. Family with a dog 

Familie is ontzettend belangrijk voor mij. In goede en slechte periodes kan ik bij hen terecht. Daarom wil ik later een hecht gezin, verbonden met veel liefde en vriendschap! Kom volledig in de familiesfeer en neem een hond om de familieband te versterken. Zo.. het perfecte gezinnetje! 


2. Een wereldreis maken 

Een geweldig cliché'ke: De wereld ontdekken, proeven van nieuwe culturen, rondtrekken met een rugzak op je rug. Ja dit zie ik helemaal zitten! Te imaginair? Wie weet wordt deze droom wel werkelijkheid. 


3. Een blog starten 

Ik ben reeds begonnen met een blog en ben fier dat ik deze stap heb genomen. Zo eenvoudig kan het zijn om een 'life goal' waar te maken. Dus als je denkt dat dit wel iets voor jou kan zijn, twijfel dan niet om alleszins te proberen. Het feit dat je mijn blog leest, bewijst dat je openstaat voor veranderingen en een creatief persoon bent. Met vragen kan je altijd bij mij terecht! 


4. Een boek schrijven 

In het 2de leerjaar kreeg ik de opdracht een zelfgemaakt verhaal te schrijven over eender wat. Ik koos voor een fictief verhaal dat later werd verkozen tot het beste opstel van de klas. De positieve commentaren gaven mij zelfvertrouwen om te blijven schrijven. In het secundair onderwijs zijn  de eerste leeskriebels komen opdagen en vanaf het 5de middelbaar zijn de eerste Engelse boeken in de boekenkast verschenen. Ik heb ook sinds kort vernomen dat mijn overgrootvader een uitblinker was in opstellen schrijven, zodoende heb ik het van niemand vreemd! Laat dat eerste boek maar komen! 


5. Get a tattoo 

Sinds vorig jaar staat er een tatoeage op mijn linkerpols met de tekst 'and beyond' ter aanvulling op 'to infinity'. Dit staat op mijn allerliefste mama haar linkerpols getatoeëerd. Ze zeggen dat als je de stap zet een tattoo te plaatsen, je niet meer kan stoppen. Ik moet eerlijk toegeven dat de kriebels voor een tweede maar niet verdwijnen. Nu zit ik in het stadium van de kleinere tatoeages en ik veronderstel dat dat zo zal blijven. 

Geen opmerkingen: